piątek, 18 października 2013

65. BEADING Polska i naszyjnik przeplataniec.

Nie ma mnie tu zbyt wiele ostatnio... wiem wiem.. Zaczęła się uczelnia, coś człowiek ślęczy i dziubie momentami, ale nie ma nawet czasu opublikować bo biżuty lecą w świat:) Ale jako że działalność edukacyjna idzie mi całkiem nieźle, mam dla Was (przynajmniej tych którzy jeszcze nie wiedzą) nowinę!




Po 1. Polski magazyn o koralikach począwszy od październikowego nr 3 jest dostępny w wersji papierowej!

Po 2. Znajdziecie w nim mój zdjęciowy tutorial na sznur szydełkowo-koralikowy zwykły, instrukcję jak wypleść proste końcówki do takiego sznura, oraz 3 schematy na sznury: z wisienką, w bąbelki i modny print: zebra.

Gazeta dostępna jest w sklepach internetowych: beading.pl i jolinka.

A na deser niebieski przeplataniec z wyplecionymi końcówkami, już w całości:




6 komentarzy:

  1. Mam już ten numer. Plecione końcówki to było moje marzenie, zaraz po obronie magisterki zabieram się za naukę plecenia końcówek ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj przyszła moja gazetka :) Bardzo się cieszę, że udostępniłaś tutorial na końcówki - świetnie opisany i myślę, że wielu osobom się przyda. Bardzo dziękuję i gratuluję publikacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, mogłabyś wstawić link do tego tutorialu? Nie mogę znaleźć tego tutaj :(

      Usuń
    2. Tutorial na końcówki dostępny jest jedynie w magazynie Beading Polska nr 3/2013, do kupienia na przykład tu: http://www.beading.com.pl/magazyn-beading-polska-pazdziernik-listopad-2013-pdf-p-4000.html

      Usuń
  3. Piękny przeplataniec, a na Twój schemat z bąbelkami już sobie ostrzę zęby, a raczej szydełko:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny ten naszyjnik,i ten kolorek...cudo pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń